pieczęć zamawiającego |
o wartości
` powyżej 30 000 euro poniżej 30 000 euro
Przed wypełnieniem proszę zapoznać się z instrukcją na str. 5.
1) Zamawiający:
a) pełna nazwa zamawiającego:
b) REGON__0|__0|__0|__6|__4|__0|__9|__2|__3|
c) kod, miejscowość, województwo, powiat:
43 - 360 , Bystra , Woj. Śląskie , Pow. Bielski
d) ulica, nr domu, nr lokalu:
Ul. J. Fałata , 2 ,
e) internet: http://_www.szpitalbystra.pl e-mail:info@szpitalbystra.pl
f) numer kierunkowy (033)
tel. 4991-810 faks 4991-810
2) Ogłoszenie o planowanych zamówieniach publicznych (ZP-190) o wartości powyżej 500 000 euro, dotyczące tego postępowania, zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Nr |___|___|___| rok wydania |___|___|___|___| poz. |___|___|___|___|___|___|
nie opublikowano ogłoszenia o planowanych zamówieniach publicznych
3) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:
a) imię i nazwisko: Danuta Kacprzak
b) telefon: (033) 4991-810
c) e-mail: __--------_____@____---------------_____
d) nr lokalu: 9
e) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: |0_|__8| : |__0|__0| - |__1|__4 | : |_0|_0|
4) Postępowanie będzie prowadzone z zastosowaniem preferencji krajowych bez zastosowania preferencji krajowych
5) Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na:
Dostawa tlenu medycznego
____________________________________________________________________________________________________________Polska Norma (lub norma ISO) ------------- PKWiU: |_2|_4 |__4|_2| . |_1|
miejsce realizacji zamówienia:
rodzaj zamówienia: roboty budowlane dostawy usługi
Dopuszcza się składanie ofert częściowych, liczba zadań: 3
dopuszcza się składanie ofert równoważnych dopuszcza się składanie ofert wariantowych
warunki minimalne:
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
6) Termin (okres) realizacji zamówienia:
- wymagany - pożądany 12 miesięcy
7) Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium:
nie dotyczy
8) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):
inne kryteria oceny ofert odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
jakość ____%
okres gwarancji ______%
okres stałości cen 10 %
________________________________________________________ ______%
________________________________________________________ ______%
________________________________________________________ ______%
________________________________________________________ ______%
suma 100 %
9) Środki finansowe na realizację zamówienia przyznane zostały na podstawie umowy międzynarodowej lub pochodzą ze środków Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego.
Umowa: _________________________________----------__________________________________________________________________
10) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
a) formularz można odebrać:
osobiście w siedzibie zamawiającego, nr lokalu: 9 ( budynek administracji)
innym miejscu:_______________________________________________
pocztą elektroniczną, adres:_______________ @ ____________________
faksem: _______________________________________________
lub za zaliczeniem pocztowym.
b) cena formularza: 36,60 zł
słownie: Trzydzieści sześć złotych 60/100
11) W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 19 ust. 1 i art. 22 ust. 7 ustawy, spełniający następujące warunki:
__________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
12) Miejsce i termin składania ofert:
a) miejsce składania:
siedziba zamawiającego (nr lokalu): Sekretariat Dyrekcji
inne miejsce: _____________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
b) w terminie do: |__2|_0|_0|_4| . |_0|_3| . |_2|_4| godz. |_1|_0| : |0_|_0|
13) Miejsce i termin otwarcia ofert:
a) miejsce otwarcia :
w siedzibie zamawiającego (nr lokalu): Aula Szpitala
w innym miejscu: __________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________
b) data: jak data składania ofert, godz. |_1|_0| : |_1|_5|
Tylko do wiadomości Urzędu Zamówień Publicznych:
1) Informacja o wnioskach skierowanych do Urzędu w przedmiotowej sprawie:
- odstąpienia od wnoszenia wadium
złożono wniosek (dnia) |___|___|___|___| . |___|___| . |___|___|,
uzyskano decyzję nr ____________________________ z |___|___|___|___| . |___|___| . |___|___|
- dotyczących preferencji krajowych
złożono wniosek (dnia) |___|___|___|___| . |___|___| . |___|___| ,
uzyskano decyzję nr ____________________________ z |___|___|___|___| . |___|___| . |___|___|
- publikacja ogłoszenia o wartości poniżej 30 000 euro
złożono wniosek (dnia) |___|___|___|___| . |___|___| . |___|___| ,
uzyskano decyzję nr ___________________________ z |___|___|___|___| , |___|___| . |___|___|
- inne:
złożono wniosek o __________________________________________ dnia |___|___|___|___| . |___|___| . |___|___|,
uzyskano decyzję nr ______________ z dnia |___|___|___|___| . |___|___| . |___|___|
2) Osoba uprawniona do kontaktów z Urzędem w sprawie publikacji ogłoszeń:
- imię i nazwisko Danuta Kacprzak
- telefon (033) 817-18-00 w. 339
- e-mail zp_szpitalbystra@op.pl
________________________________
imię, nazwisko i podpis osoby uprawnionej
Użyte w formularzu określenie “ustawa” oznacza ustawę z dnia 10 czerwca 1994 r. o zamówieniach publicznych (DZ.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 664).
Jeżeli ogłoszenie nie spełnia wymogów określonych w ustawie oraz w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 14a ust. 6 pkt 1 ustawy, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych odmówi na podstawie art. 14a ust. 3 ustawy zamieszczenia takiego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych .
Instrukcja wypełniania druku ZP-110
Wypełniony formularz należy przesłać do Urzędu Zamówień Publicznych tylko jeden raz: pocztą, faksem lub za pomocą kuriera.
Formularz należy wypełnić maszynowo (lub na komputerze). Rubrykę, w której nie wpisuje się żadnych danych, należy przekreślić. Jeżeli przewidziano pola wyboru, należy dokonać wyboru poprzez zaznaczenie krzyżykiem odpowiedniego pola.
Daty należy wypełniać w kolejności: rok, miesiąc, dzień.
Znak sprawy: oznaczenie nadane przez zamawiającego dla identyfikacji danego postępowania należy wpisać na każdej stronie formularza.
Należy zaznaczyć jedno z pól wskazując wartość zamówienia (powyżej/poniżej 30 000 euro).
Punkt 1
Numer REGON należy wpisać za pomocą 9 cyfr.
Punkt 4
Zamawiający zaznacza pole “bez stosowania preferencji” jeśli uzyskał stosowane zwolnienie na podstawie decyzji Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych (§ 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 1994 r. w sprawie stosowania preferencji krajowych przy udzieleniu zamówień publicznych) lub zwolnienie takie wynika z umowy międzynarodowej (art. 18 ust. 5 ustawy)
PKWiU należy rozumieć zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 1997 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług (Dz. U. z 1997 r. Nr 42 poz. 264, z 1999 r. Nr 92, poz. 1045 oraz z 2001 r. Nr 12, poz. 94 ). PKWiU należy wpisać za pomocą 5 znaków dla dostaw i usług. Jeśli nie da się wskazać jednego symbolu PKWiU dla przedmiotu zamówienia, należy wpisać PKWiU dla części zamówienia o największej wartości. Jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane należy podać nazwę miejscowości, w której realizowane będzie zamówienie. Jeśli przedmiot zamówienia jest inny niż roboty budowlane informacja o miejscu (miejscowości) realizacji zamówienia nie jest konieczna.
Należy określić procentowy udział danego kryterium w ogólnej ocenie (1-100%). Cena jest obowiązkowym kryterium oceny oferty. Jeśli dopuszczono składanie ofert częściowych, to kryteria oceny ofert odnoszą się do każdego z zadań.
Pole należy zaznaczyć tylko wówczas, jeśli środki na realizację zamówienia (choćby w części) pochodzą ze wskazanych w tym punkcie źródeł.
Należy wpisać cenę formularza w wysokości pokrywającej koszt jego druku (lub powielenia) i rozesłania do oferentów.
Należy podać informacje dot. złożonych wniosków i uzyskanych decyzji administracyjnych związanych z tą sprawą.
Czas | Dane osoby zmieniającej | Opis zmiany |
---|---|---|
2017-01-24 08:50:20 | Tomasz Pastuszka | Edycja |
2009-01-05 12:25:02 | Danuta Kacprzak | Edycja |
2006-07-06 12:19:01 | Andrzej Knapek | Edycja |
2004-04-07 12:25:56 | Danuta Kacprzak | Edycja |
2004-02-10 10:15:22 | Andrzej Knapek | Utworzenie |
Liczba odwiedzin | 1466 |
Podmiot udostępniający informację | Centrum Pulmunologi i Torakochirurgii w Bystrej |
Czas wytworzenia informacji | 2004-02-10 10:15:22 |
Osoba wytwarzająca informację | Brak informacji |
Czas publikacji | 2004-02-10 10:15:22 |
Osoba wprowadzająca informację | Andrzej Knapek |